Met een neusharentrimmer...

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik doe meestal ouderwets trekken, tussen duim en wijsvinger... Moet er alleen altijd van niezen... proost!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een trimmertje of met een klein schaartje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon weghalen met een pincet. Geeft een paar tranen (door het gevoel in de haarwortels ) maar dat is toch ook wel lekker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen wordt dit afgeraden omdat je de haarzakjes eruit trekt en deze makkelijk kunnen gaan ontsteken, vooral in de neus zelf is het een bron van bacteriën als je verkouden bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je gelijk . Maar zelf doe ik het al jaren zo. Vooral met grijze haren die ( ook ) in mijn neus zitten nu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook. Met als gevolg af en toe een pijnlijke neus ;o)
Voor definitief kun je ze laten weg-epileren. Da's erg pijnlijk, maar je bent er wel voor de rest van je leven vanaf.

Wil je dat niet, dan zul je ze steeds opnieuw moeten verwijderen.

Er zijn neusharentrimmers, maar die zijn meestal niet scherp genoeg. Daardoor rukken ze de haren half af. Ook dat is dus redelijk onaangenaam. Net niet zo erg als epileren, maar epileren is eenmalig, en dat gedoe met de neusharentrimmer komt steeds opnieuw terug.

Daarom ga ik zelf voor het schaartje. Wel heel voorzichtig zijn natuurlijk.

Mocht je toch voor de neusharentrimmer gaan: die kun je kopen bij de grotere kapperszaken, en bij een aantal zaken voor huishoudelijk grut, zoals Blokker, Kruidvat of Etos. De meeste neusharentrimmers zijn ook geschikt als oorharentrimmers.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neusharen hebben een functie, hoor. Als je er last van hebt knip je ze, maar epileren zou ik niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou die uitsteken hebben toch weinig functie
Die haartjes zitten er niet voor niets. Ze filteren de lucht die je inademt en verwarmen voor, dus niet weghalen en zeker niet epileren. Ik knip ze bij mijn man altijd weg met een nagelschaartje, als ze weer zichtbaar worden. Zelf heb ik hier geen last van omdat ze bij mij niet naar buiten komen.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die zitten hogerop in je neus, die eruit steken kun je best verwijderen.
amc
14 jaar geleden
Dat doe ik ook, zoals je kunt lezen. Maar ik trek ze er niet uit, ik knip ze. Hoe meer haartjes er in je neus blijven zitten, hoe beter de filtering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het met je eens AMC, +1
Waxen...........?

Kijk en huiver via onderstaande link..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel kort een aansteker eronder houden, de haartjes verschroeien eerder als dat het pijn gaat doen.
Let er wel op dat je niet door je neus inademt als je dit doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf gebruik deze
Het werkt zeer goed. geen pijn enz

Je kan ook gewoon bij de marskramer halen.

succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een (electrisch) trimmetje. Ga nooit met een pincet of met je vingers neusharen uittrekken,daar kun je lelijke onstekingen van krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is epileren.
Ga je scheren dan worden ze steeds stugger en langer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De trimmer van het kruidvat is prima, laatst eens op tv gezien dat er ook neushaar geharst werd aiiii lijkt me niet zo'n tof idee... een dot hete hars in je neus en er lekker hard uittrekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik als Hairstylist kom dit vaak tegen.
Ik vind dat je de langere haren voorzichtig met een kleine baard schaar(klein schaartje met een bolletje aan de punt,dat je je zelf niet kunt verwonden tijdens het knippen)of een klein nagelschaartje(wel scherp puntje, dus voorzichtigheid geboden!)moet weg knippen.
De haartjes in de neus hebben de functie stofdeeltjes en vuil tegen te houden.
Net als wenkbrauwen en haren op het lichaam hebben deze allen een beschermende functie.

succes!
www.jackybarber.com