Ik heb nu lang haar maar wil kort maar heb beetje flaporen niet heel erg! welk model staat dan het best kort?

wat is dus het beste model. wil echt graag kort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Antwoorden (4)

Om flaporen te verbergen kan je het beste niet voor al te kort gaan. Zorg ervoor dat je haar over je oren blijft vallen, bij voorkeur een kapsel met volume zodat de oren er ook niet tussenuit gaan steken. Ga eens bij een goede kapsalon langs en laat je adviseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de link hieronder kun je een foto van jezelf downloaden en dan allerlei verschillende kapsels en haarkleuren "uitproberen" op je eigen gezicht. Dan zie je heel goed wat je staat en wat niet! En bovendien is het erg leuk om te doen... :-)

http://www.instyle.com/instyle/makeover/#

Om te beginnen: klik op "start your makeover"
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een bob is erg mooi, maar dan een die achter kort is en naar voren steeds iets langer word zoals op de foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar met laagjes rond je oren. Daar zit dan het volume en vallen je oren niet zo uit. Het ligt er ook aan welke vorm je hoofd heeft. Vraag het anders aan je kapper.