Waar in de buurt van Alkmaar is een beautycenter waar je tegelijk een massage kunt ondergaan?

Voor onze trouwdag willen we iets leuks doen, daarbij dachten we aan samen een massage te krijgen. Maar waar.... Dus reacties zijn welkom :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

In Hoorn heb je het Thermen Sauna en beautycentrum Suomi.
Kunnen jullie je heerlijk laten verwennen!
Zie:

http://www.suomi.nl/contact.php

Enne, alvast gefeliciteerd!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze hebben ook bruidsarrangementen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje voor het antwoord. het is toch iets anders geworden maar thanx!

Andere antwoorden (2)

in bergen (waar ik woon) is er een zwembad genaamd de beeck em daar is ook een mooi sauna en beautycenter het heet volgens mij water & vuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij spa zuiver in amsterdam kun je een hammam behandeling boeken. Word je tegelijk ingesopt en gemasseerd, en daarnaast heb je toegang tot prive faciliteiten. Kzou ff bellen!