waar kan ik een make-up tasje van binnen en buiten laten maken?

ik wil graag een make-up tasje laten maken, als je hem open doet, en dan je oogschaduw precies in een speciaal vakje past, snap je!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je ziet in steeds meer steden, turkse naaiateliers komen, daar kun je voor een leuk prijsje, met plaatje of tekening als voorbeeld, een tasje laten naaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn een paar winkeltjes in Nederland, waar je misschien met een verzoek als deze een mooi product kunt laten maken. Persoonlijk raad ik je aan om zelf een tasje te maken. Je hoeft er niet handig voor te zijn!

Een tasje als deze word een 'clutch' genoemd, dus als je op bijv. Youtube zoekt naar een video die een titel heeft in de richting van 'How to make a clutch', of 'DIY (Do It Yourself) Clutch', zit je goed. Je kunt er zelfs eentje in elkaar knutselen met wat lijm, zonder naald en draad. Succes!