wegbranden, maar dat kan je niet gewoon met een lucifertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een neushaartrimmer. Is een speciaal apparaatje. Bij de kijkshop zijn ze niet zo heel duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn zelfs bespottelijk goedkoop bij de Kijkshop. Ik heb er ook één gekocht (voor m'n vriend), maar het ding werkt de helft van de tijd niet. Als-ie het doet dat is het wel heel handig, hoor.
De makkelijkste en meest pijnloze manier is met een neus-tondeuse. Het is een heel kleine tondeuse met een kleine ronde tip ( ongeveer zo groot als een flinke pen) die net als een tondeuse de haartjes wegmaait/afsnijdt.
Het apparaatje zelf neemt weinig ruimte in beslag en is niet duur in aanschaf en je hebt er jaren plezier van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afknippen met een klein schaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontharingscrème, harsen, pincet, schaar. Persoonlijk vind ik harsen de beste methode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neusharen harsen? Echt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben ze gedaan in een aflevering van Dirty Jobs... Nu is het effect van een trimmer minder langdurig maar het lijkt me toch een stuk prettiger dan de haren er uit trekken. (Het gezicht van degene war ze het bij deden straalde iig geen uitnodigend enthousiasme uit.) Ontharingscreme voor neusharen lijkt me niet verstandig. De binnenkant van je neus is geen huid maar slijmvlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, pijnlijk!
Ik zou dit trouwens sterk afraden voor mensen die geen ervaring hebben met harsen, probeer eerst maar eens een stukje op je been te harsen en overweeg dan pas om eens naar je neus te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat meen je toch niet! Als ik één haartje uit m'n neus trek dan lopen de tranen al over m'n wangen. Harsen lijkt mij onder het kopje 'martelen' thuis te horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat harsen valt echt erg mee hoor. Een haartje met een pincet is veel vervelender dan met hars een heel stukje haarvrij maken. Maar ik ben ook gewend om m'n benen en oksels met hars te (laten) doen. Iedereen heeft een andere pijngrens. En voor mij is harsen niet echt pijnlijk. Misschien zitten bij andere mensen de haren dieper of vaster. Weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je benen en oksels zijn heel anders dan de binnenkant van je neus.