Op een soort hoofd plaatsen die daarvoor gemaakt zijn, een soort pop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van de type af, je hebt synthetisch haar, echt haar, en kanado realistische kunsthaar.

Pruiken en haarwerken zijn bij gebruik makkelijk te onderhouden en te verzorgen. Wij adviseren uw haarwerk te onderhouden en te verzorgen met de daarvoor juist afgestemde professionele produkten.
Ook begeleiden wij u, daar waar dat nodig is, om het haarwerk in een optimale conditie te maken en te houden. het onderhoud van synthetisch haar is beduidend anders dan natuur haar.
Voor het onderhoud van een synthetisch haarwerk geven wij u hieronder een product omschrijving en een aantal tips voor gebruik :

Shampoo.
de shampoo reinigt de synthetische haren en het montuur, U wast het haarwerk in hand warm water, laat het haarwerk nooit in het sop staan maar houd het in beweging, het vuil wordt op die manier afgegeven aan het water, na het wassen wederom uitspoelen met hand warm water. NOOIT wrijven !!!!!!!!!!!!

Balsem.
verzacht de vezel, heeft een antistatische werking en behoud de glans
U gebruikt de balsem alleen als het haarwerk stug aanvoelt, 30 minuten laten inwerken en uitspoelen

Repair cream.
Intensieve creme om de vezels te herstellen zodat deze weer soepel worden. Te gebruiken op handdoek droog haar en in pure vorm. De repair cream wordt meestal gebruikt bij het stomen van een haarwerk. Deze stoom behandeling bieden wij onze klanten aan. Dit is een professionele manier om een de vezel van een haarwerk weer glad en soepel te maken, en kan alleen uitgevoerd worden door vakmensen.

Fiber conditioner.
Gebaseerd op siliconen, heeft een verzorgende werking en geeft een mooie glans,
Tevens kunt u met dit produkt een wetlook effect creëren. Te gebruiken op droog haar en licht in model kneden

Het drogen van een haarwerk kan gebeuren op een "piepschuimkop" of haarwerk standaard. U hoeft het haar niet te föhnen en in te draaien,rollen. Wanneer het haar droog is kunt u het weer in het gewenste model stylen, met een borstel of met de vingers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag aan degene wie hem gemaakt heeft hoe je hem het beste kan verzorgen, dat ligt ook aan het materiaal.