vraag over maat schoenen pumps?

Ik ben al lang op zoek naar mooie, geen dure pumps. Het probleem is dat mijn linkervoet groter is dan mijn rechtervoet.
Ik heb mooie pumps gezien, maar 37 zit rechts goed maar links wat te klein bij mijn teen. Maat 38 zit met zooltjes links goed maar recht nog te groot en flip er uit.
Welke kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ik heb het zelfde ik pak dan altijd maat 37 omdat deze uitlopen en dan passen ze perfect. Koop nooit te grote pumps zelfs niet met zooltjes dan kan je ze maar eenmalig aan en dan zijn ze alweer te groot en ga je floepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt van die "antsliphieltjes" (weet niet hoe ze heten) kopen, die je in de hiel van je schoen plakt zodat je voet er niet uit slipt. Als je die alleen in je rechterschoen plakt, en alsnog je zooltje alleen rechts gebruikt, scheelt het volgens mij een maatje.

Toegevoegd na 9 uur:
Schiet me nu pas te binnen: je kunt je linkerschoen natuurlijk laten oprekken bij de schoenmaker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt of antislip dingetjes of pleisters in je rechter schoen doen. Wat ik ook ooit heb gehoord is de schoen die wat te klein is met een dichtzakje water in de schoen in de vriezer te doen zodat het uitrekt, zodat je het "uitloop" effect krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf zou ik er niet aan beginnen aan die anti slip dingen.
ik heb zelf een tip vraag aan de baas v/d winkel of je 1 schoen van maat 37 en 1 schoen van maat 38 mag!
zelf heb ik dat ook gevraagd dat mocht, die keer erna dat ik kwam vroeg ik het aan de kassa toen mocht het niet dus belangrijk! vraag naar de baas, als het niet mag kan je ze ook gewoon allebei kopen!