waarom zien acteurs er vaak perfect uit?

als je bijv op tv kijkt zie je de acteurs van Icarly of victorious enz. altijd een perfecte huid hebben ze hebben nooit puistjes of mee eters etc. waarom is dit zo??
want daardoor ben ik heel erg onzeker over mezelf :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand is perfect! ieereen heeft wel zo zijn eigen minnetjes en plusjes, jij dus ook. als jij heeeeeel ged bent is bv taal, kunnen zij er heeeel slecht in zijn!

Het beste antwoord

Moet je eens kijken naar een filmpje van backstage bij een fotoshoot. Als ze daar binnen komen lopen zien ze er net zoals jou en mij uit, dan gaan ze circa 1 1/2 uur in de make up en hairstyling.

De truc die ze vaak gebruiken is dat de make up net iets te zwaar wordt opgezet, vervolgens zetten ze de studio lampen net iets te fel, voila! Bijna alle rimpels en pukkeltjes zijn al weg.
De rest wordt in de nabewerking gedaan, zie hieronder maar eens wat een verschil een beetje photoshop kan maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bekende mensen hebben ook veel tijd en geld om constant naar de sportschool te gaan, een persoonlijke dietiste, visagiste, hairstyliste en schoonheidsspecialiste in te huren, om er maar zo uit te blijven zien.

Maar als je ze 's ochtends vroeg tegen komt, zien ze er totaal anders uit.

Niet te veel van aantrekken, het is allemaal nep!
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

photoshop en heel veel make up! Iedereen heeft onzuiverheden in zijn of haar huid. Mensen in films, series etc zitten vaak urenlang in de make up om ze er zo perfect mogelijk uit te laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege het gebruik van make-up en camouflagecremes. Vergelijk onderstaande foto's maar eens: het betreft dezelfde persoon! Als je die acteurs 's morgens als ze net uit bed stappen ziet, zijn ze net zulke gewone personen als jij en ik.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor de toegevoegde foto - MOOI.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woow wat een verschil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel een verschil
Waarschijnlijk face liften gehad of heel veel make up gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bj icarly en victorious hebben ze volgens mij nog geen faceliften gehad! ze zijn pas 18!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@shilan hahah Nee dat is wel heel erg jong , ik kan die personen ook niet. Dus ik geef een - puntje voor mijn antwoord eerlijk is eerlijk
make-up doet wonderen.
en als jij je goed opmaakt, of laat opmaken
wordt je net zo knap en mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag. Zij doen dat ten eerste omdat zij bang zijn dat er minder mensen naar het programma gaan kijken als zij er niet "aantrekkelijk" uitzien.
Ten tweede zijn de acteurs wellicht net zo onzeker over die ene oneffenheid in hun gezicht waardoor ze graag in de make up gaan.
En tot slot kijken ze naar andere programma's en die doen dat ook niet dus volgen zij de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede visagist kan al je oneffenheden weg werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat een verschil :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van deze kant mogen ze ook wel een keer gezien worden toch. Het is begrijpelijk dat veel jonge meiden onzeker worden!
Kimath
13 jaar geleden
Precies. Het is een kwestie van professionele make up. De rechtse foto was waarschijnlijk voor een gala avond. Ik denk dat ze wel de hele middag al bezig is geweest om daarvoor voor te bereiden. Zie je jezelf al elke ochtend een uur bezig met dicht plamuren? Hartstikke slecht voor je huid ook nog eens.
Dat komt omdat er tegenwoordig HD TV is. Daarom MOETEN de acteurs er alles aan doen om er goed uit te zien. En met alles, bedoel ik ook alles, tot in het ongezonde toe.

Maar als ze dat niet doen, worden ze niet uitgekozen voor die rol. Want alleen de perfect uitziende krijgen die rol, zeker voor soap series.

Maar soap series zien er altijd een beetje gelig uit en zijn een beetje wazig. Daarom dus.
Het is allemaal niet echt en als het echt is, dan vaak niet gezond.

Wees echt, wees jezelf, wees gezond. Als jij lekker in je vel zit en je gezond bent, dan zie jij er prachtig uit, alleen al door je uitstraling.
Dus sport, eet gezond (en genoeg), zorg dat je niet teveel zorgen maakt in je hoofd. Hou die geest en lichaam in balans. Dan ben jij prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt al prachtige antwoorden gekregen op je vraag!
Inderdaad , make-up en bewerken doen goed.
Net als mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam.
Bijvoorbeeld : hun borsten.
Die laten ze Vergroten , of zelfs verkleinen!
Ze doen er alles om er goed uit te zien.
En wees blij , dat niet iedereen het zelfde zou zijn.
Anders zou de wereld echt heel saai zijn.
Je hoeft niet onzeker te zijn over jezelf !
Wees en blijf jezelf , en als je niet tevreden bent over jezelf , doe dan make-up op . En zoek tips op internet voor geen mee eters en puistjes etc.
Enne , niemand is perfect ;)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De waardoorvragen zijn hiervoor al beantwoord. Het waarom? Omdat het niet zo aantrekkelijk is om naar te kijken als 'sterren' met een pukkelig hoofd en slaperige oogjes getoond worden. Alles voor de kijkcijfers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede make up en goede belichting doen wonderen