STROPDAS KLEUR

Welke kleur stropdas effen/dessin staat het best bij een wit overhemd met daarover een grijs gilet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (15)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
licht blauw met diagonaal grijs streepjes, grijs van Gilet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichtblauw. In ieder geval iets met blauwtinten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een wit overhemd en een grijs gilet kan je heel veel kanten op. Felle kleuren of juist pasteltinten zijn allemaal goed, zolang je maar bruin vermijdt.

Ik zou een gele stropdas kiezen, beetje fel kanariegeel. Maar alleen als het ook een beetje een zonnige dag is. Als het weer een beetje tegenzit, zoals vandaag bijvoorbeeld was, dan zou ik voor donkerrrood gaan.
14 jaar geleden
Grijs, of lichtblauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bordeaux of wat aparter turquoise zijde. Zwart is ook altijd goed.
Als het gilet effen is kan een klein motiefje wel mooi zijn, maar als het gilet gemeleerd of zelfs geruit of gestreept is, vind ik effen mooier. Een reliefje of kreuk is wel mooi dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe is gek en doe rosse :D

Toegevoegd na 10 minuten:
hoezo een min?
rosse kleurt prima op wit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook.
Dus van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi, roze stropdas! +
Dat kan je zo niet zeggen.
Daarvoor moet je een kleurenanalyse laten doen bij een kleurenconsulent.
Bij een kleurenanalyse of kleuradvies wordt helder welk 'type' u bent dankzij de kleurconsulent. Hierdoor weet u zeker welke kleuren u écht goed staan!

Het in kaart brengen van uw natuurlijke kleuring (gebaseerd op uw ogen, huid en haar) om te bepalen welke kleur kleding het best bij u past. Hierdoor wordt uw uitstraling een harmonieus geheel en is niet de kleding die u draagt de eerste blikvanger, maar uw persoonlijk totaalbeeld.

Dat willen we toch?
Of niet dan?

Dan krijg je een kleurenwaaier mee en daarmee moet je naar de winkel om de juiste kleur uit te zoeken.

Hangt dus van je huidtint af en de kleur van je haren en van je ogen.
Ook hangt het af van welke broek je er bij gaat dragen.

En het hangt er van af wat je partner aan heeft
als het voor een bijzonder feest voor jullie samen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou kiezen voor paars met een niet al te opvallend"zilverachtig"streepje"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauwe of roze !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er maar geen stripfiguren op staan :)
Op de site staan wel erg veel voorbeelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zwart grijs lichtblauw of echt iets heel fels geel oranje ofzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je blond bent met blauwe (blauwgrijze) ogen, dan is iets met lavendelblauw/grijs/wit diagonaal gestreept mooi.
Ben je donker dan is zacht lila, violet of paars mooi. Zilvergrijs is altijd mooi met paarsachtige kleuren als het chique moet zijn. Bordeaux rood is echter ook erg mooi.
amc