Met Bison Industrie-secondenlijm.
Ruw het kristal even op met fijn schuurpapier.
Het leer moet wel vetvrij zijn.

Toegevoegd na 14 uur:
Waar het kristal komt moet je het leer doortrekken met secondelijm.De gladde kant van leer plakt het best. Als je het kristal niet opruwt , krijg je niet de goede hechting (schuurpapier 600 of fijner, watervast).
Als het leer gekleurd is, hoeft dat geen probleem te zijn, maar olie, vet of -nog erger siliconenspray maken hechting haast onmogelijk.
Gebruik NIET de seconden-gel-lijm maar de "gewone"dun vloeibare
flacon met 20 ml industrielijm, deze geeft de hoogste kleefkracht.
Houd ACETON bij de hand (geen bio-aceton) voort het geval de lijm op ongewenste plaatsen komt of je je vingers vastplakt ( je meot je dan niet met geweld lostrekken, de huid kan dan scheuren, aceton lost deze lijm op en kan je veilig bevrijden.
Na aceton op je huid gehad te hebben, is een handverzorgingsproduct aan te bevelen maar verwijder eerst alle lijmresten van je handen.
Adem de cyanide-dampen die bij het uitharden vrijkomen, niet in en gebruik een bril!