Dit is een mandarijneend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je Kathlyn, dacht het zelf ook al. Heb er echter de ballen verstand van. Had hem wel gevonden via google maat twijfelde toch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt hoor, mooie eend he ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Toch betwijfel ik of het antwoord klopt. De eend op de foto van de vraagsteller lijkt een kuifje te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt helemaal! Amadea, de eend van het antwoord heeft óók een kuif maar ze kunnen deze ook platleggen, ligt maar net aan de gemoedstoestand van de eend, of hij indruk wil maken, boos is etc.
Rieneke1
11 jaar geleden
klopt, ook de kuif, die hij idd plat kan leggen, +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een kitschbeest... Sorry, dierenvrienden, +1!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is te waar om mooi te zijn.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Mooi!