Om te laten zien dat ze heel vruchtbaar zijn. Mannetjesbavianen vinden zo'n opgeblazen komt sexy...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lokmiddel!!! mannetjes vallen hierop en weten dat een rode kont kans kan maken op voortplanting en dat een rode bips aangeeft dat het dan het juiste moment is op een poging te wagen bij de rood-bebilde vrouw