Als ik me voor 1 mei opgeef voor een opleiding kan ik dan nog switchen?

Stel ik geef me voor 1 mei op voor een opleiding in Zwolle, maar ik wil hem toch liever in Enschede gaan volgen.

Kan ik dan nog switchen? Of is dat niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Schrijf je gewoon voor 1 mei bij beide opleidingen in. Vervolgens kun je daarna je keuze maken voor een van de 2 opleidingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dus ik kan me opgeven voor 2 opleidingen en vervolgens kiezen? En hier zijn verder nog geen kosten aan verbonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. je kan je zelfs inschrijven voor maximaal 4 opleidingen en er uiteindelijk 1 kiezen. Als je het maar voor 1 mei doet. En er zijn geen kosten aan verbonden.