In het land waar je er uiteindelijk iets mee wilt doen!

Ik kan me voostellen dat er behalve allerlei universele zaken in de studie ook wat aspecten naar voren komen die meer van toepassing zijn op de mensen in het land waar het gedoceerd wordt. Ik weet dit niet zeker maar ik zie daar enige logica in.
In dat geval heb je een voordeel als je de studie volgt in het land waar je hem later wilt toepassen
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In Nederland. Nederland staat in de top 10 van beste Universiteiten van de wereld, dus waarom zou je naar het buitenland gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel top 100.

Als je echt naar de nummer 1 universiteit van de wereld wilt, moet je op Harvard gaan studeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het land waar u de taal volledig beheerst in woord en geschrift is het beste om een studierichting te volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eigen Land wellicht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek de mogelijkheden uit in de VS en Oostenrijk, maar ook in Nederland.