Zij vietnamese loempia karren eigendom van de loempiabakker?

Zijn de vietnamese loempia karren eigendom van de loempia bakker of van een grotere organisatie en is de loempiabakker een soort pachter?
En hoeveel van de die karren staan er eigenlijk in Nederland? hebben ze op verschillende dagen een standplaats in andere plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar kan alleen de loempia bakker antwoord op gevenb. Hij kan hem ook gehuurd, of zelfs gestolen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is onzin. Iemand die bv bij de KvK werkt, of economische zaken van een gemeente kan daar ook best inzicht in hebben. dat jij het niet weet betekent niet dat niemand het weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alsof je zelf je vraag beantwoordt, sherpa!
Die arme moolkeesje is toch al zo druk met dweilen...
in de meeste gevallen zijn de kraampjes eigendom.
de sta-plaats is vaak in pacht bij de gemeente.
sommigen begeven zich op de markt, maar de meeste
hebben een vaste plek.