Wat is de beste manier om te solliciteren als je een klein netwerk hebt?

Ik ben 50 jaar en het is lastig om aan een baan te komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt je netwerk vergroten door in jouw werkgebied (als dit mogelijk is) vrijwilligerswerk te doen. Verder zou je een open sollicitatie sturen naar elk bedrijf (in hoeverre je dit niet al heb gedaan) en blijven nabellen. Ook steeds meer mensen maken gebruik van linkedIn om hun netwerk te vergroten, ook mediums zoals twitter en Facebook worden gebruikt om mensen te vragen of ze toevallig een vacature weten. Uiteindelijk is het een langdurige proces waarbij je positief moet blijven denken, heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil u van harte bedanken voor alle info die u mij heeft gegeven!