Hoe vindt ik een transport bedrijf in Budapest met de naam Richard Karzai, Richard Kanzai, Richard Kanzay.

Klein transport bedrijfje dat ooit een verhuizing voor mij heeft gedaan naar Hongarije. Weet dat het nog bestaat maar daar ik geen Hongaars lezen ken, kan ik het bedrijfje niet meer vinden in een Hongaars tel boek. Graag hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien een raar antwoord maar ga naar een hongaars restaurant en vraag of ze het voor je vertalen.
Zo deden wij het voor internet en vertaal machines ook met chinees/japans etc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.kozuleti.com vond ik wel een Tarcsai, maar ik weet niet hoe zeker je bent dat de K de beginletter is. Op die website kan je onder transport veel bedrijven vinden, maar misschien had je die website wel al gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eltávolítás társaság. Dat wordt gegeven als hongaarse vertaling van het engelse "removal company" (op deze -gratis-vertaal site: www.translation-guide.com)
Misschien kun je daarmee in de Hongaarse "gele gids"
www.yellowpages.hu wat vinden. Ik zit hier momenteel op het Franse platteland met een "gallisch langzame internetverbinding" dus ff voor je kijken lukt me niet.
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord. Succes!