Ik wil graag emigreren naar Gran Canaria waar mijn dochter al woont.Hoe moet ik dit organiseren met verschepen o.i.d.?

Kan ik via? een maatschappij een container bestellen o.i.d. om vol te laden dat hij word opgehaald?Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Aan je dochter vragen hoe zij dat heeft gedaan?

Antwoorden (1)

hallo;
Zeker en wis !
Zoek'n internationale verhuizer met goede reviews (op internet : gewoon : bedrijfsnaam en commentaar of review in en zie de commentaren
Bestel dan bij 'n vertrouwd bedrijf een kwart , halve of hele container en daar kunt u in samenspraak ook de rest (oa.de data enz.) regelen.
Een zeer goede int.verhuizer is de Gruijter bij leiden zelfde plaats als de heineken brouwerij maar er zijn er meer en ook goedkoper.
Succes!

Groet Simon