Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom geeft de automaat op het station aan dat er '' geen bestelling '' klaarstaat als ik mijn studenten ov chipkaart probeer te activeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat DUO (voorheen IB groep) raar is. heb ook altijd vreemde gevallen met die mensen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens http://www.studentenov-chipkaart.nl/ is dit een bekend probleem, of minstens een veelgestelde vraag. Je reisproduct zou moeten klaarstaan vanaf de 15e van de maand voordat je reisrecht ingaat, maar blijkbaar is dat niet altijd zo. Hieronder plak ik de vraag en het antwoord:

"Op deze site staat dat ik mijn reisproduct kan ophalen, maar de ophaalautomaat geeft aan dat er geen product klaar staat.
Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl door een persoonlijk ‘Mijn OV-chipkaart’ account aan te maken of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat. Staat het product niet voor je klaar op de datum die Dienst Uitvoering Onderwijs aan jou heeft doorgegeven, bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (€ 0,10 p.m.). Zij helpen je verder."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je ook niet bij de NS automaat doen he? bij bijv. de AH to go staat een andere automaat, daar moet je hem ophalen als student..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding