Hoelang duurt het totdat je een vervangende OV studentenpas binnenkrijgt na opsturen?

Na 2 weken zeggen ze dat je schadevergoeding krijgt, zelfs wanneer het je eigen schuld is(niet het geval) maar wat is de normale tijd dat het binnenkomt? PS ik heb mijn oude kaart dinsdag op de post gedaan.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Binnen 3 weken krijg je je nieuwe, ik had de mijne na 2 weken al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Mag ik vragen of je zelf de kaart kapot gemaakt had of dat hij het gewoon niet deed en of jij alle gemaakte kosten teruggekregen hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij duurde het erg lang voor ik kon inchecken of uitschecken.
Wat er precies mis mee was weet ik niet, voor een vervangende kaart moest ik zelf 7,50 betalen. Voor de twee weken reizen zonder Ov. Kaart was ik 50 euro kwijt, dat was voor eigen rekening...
Had ze zelfs gevraagd of ik met korting mocht reizen, maar dat mocht ook niet.
Drepolli
12 jaar geleden
Oké bedankt ik ga ze dan voor de geschillencommissie slepen want ik heb de wet aan mijn kant!