Vespa ciao kopen.. (brommer versie geen scooter) vraag, waar op letten?

Hallo,
ik zou voor 135 euro een vespa ciao (brommer versie) kunnen kopen met kenteken. Nu was ik benieuwd wat ik zoal moet doen, ik wil hem deels ombouwen voor op (lichte) crossbanen en eventueel een keer naar zwarte cross ( als we er heen gaan).

Moet ik nog verder op iets letten, behalve of die goed loopt e.d?

Bedankt & Groetjes:0

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Behalve de motor is het belangrijk hoe het staat met de uitlaat, de schokdempers, het frame, de assen niet versleten, geen speling in het stuur. Start de brommer en kijk of hij bij veel rook uit de uitlaat gooit. Maak een proefrit. Bij twijfel niet kopen. Wanneer enkele mankementen vindt kun je er donder op zeggen dat er meer zijn. Slijtage komt op alle onderdelen dus is één onderdeel versleten dan zijn er meer onderdelen die versleten zijn. Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze site kan helpen

Toegevoegd na 35 seconden:
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/tweewieler/44467-waar-moet-je-op-letten-bij-het-kopen-van-een-motor.html

http://www.autotrader.nl/motor/kopen/motor-kooptips.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had er eentje maar die is weg :-(