mag ik met meer dan 30 jaar ervaring auto rijbewijs een moter 125cc rijden ?

zou het heel graag willen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Is normaal geen probleem als je minimaal een rijbewijs B hebt. Wil je zeker zijn , bel even met de politie. zij helpen je graag verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder motorrijbewijs mag dit niet, je moet hiervoor motorrijbewijs A1 halen.
Dit rijbewijs gaat tot 125cc en je moet hiervoor minimaal 18 jaar zijn.

Toegevoegd na 11 minuten:
In België mag je wel op een motor rijden onder de 125cc met rijbewijs B

Als je voor 19 januari 2013 je rijbewijs hebt gehaald, mag je ook op een gemotoriseerde driewieler rijden met rijbewijs B.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Met minimaal 30 jaar rijervaring zal je laatste eis geen probleem zijn.
Jaspro101
10 jaar geleden
Ik denk het ook niet nee