Meestal zit de achterrem links en de voorrem rechts. Dit om te voorkomen( of het in ieder geval lastiger maakt) om te remmen met de voorkant en gas te geven tegelijk wat weer kans geeft op valpartijen. En bij schakelmotoren/ brommers zit de koppeling links voor recht en achter rechter voet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Standaard zou moeten zijn rechts voor / links achter (maar of dat werkelijk altijd zo is is iets anders)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
FOUT, scooters hebben voor rem links, achter rechts, altijd
een jaar geleden