wordt de prijs van een auto bepaald dmv hoeveelheid techniek arbeids loon en uren enz enz ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

hoeveelheid techniek arbeidsloon en uren bepalen de KOSTPRIJS van een product, dan zal er een stukje winst moeten worden gegenereerd i.v.m. met de continuiteit van het bedrijf. Maar dan komt een van de belangrijkste punten, n.l. het mark aspect!! Waar (op welk niveau) kunnen we ons product in de markt zetten? Eigenlijk is dit de éérste fase. Gebruikelijk is dat we eerst bepalen of er behoefte aan ons product is, zo ja, voor welke prijs zouden we het kunnen verkopen en dan, kunnen we het voor deze marktprijs inderdaad maken........

Toegevoegd na 2 minuten:
vanzelf spreken inderdaad opslagen ook nog een rol, maar dat is in veel gevallen ondergeschikt gezien de concurrent daar op de zelfde wijze ook last van heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal natuurlijk allemaal in de prijs zitten, maar
vergeet ook de diverse soorten belastingen niet
zoals BTW, BPM. die bepalen voor een relatief groot deel de uiteindelijke prijs.