Verschil tussen theorieboek 2013 en 2014?

Ik wil binnenkort graag oefenen voor de theorie van auto rijden. Ik heb zelf het theorieboek van 2013 hier liggen, maar het is nu natuurlijk 2014. Zit er (veel/belangrijke) verschil tussen deze boeken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij zitten hier niet veel verschillen tussen. De regelgevingen zijn niet erg veel veranderd ten opzichte van vorig jaar.
Mocht je ergens niet zeker van zijn, dan kun je het altijd opzoeken op de site van de Rijksoverheid ;)

Antwoorden (1)

Het verschil is zeer klein, het is niet zo dat de verschillen zo groot zijn dat je erop kan zakken. Ik heb zelf mijn autotheorie geleerd met een cd van 2011 en in een keer gehaald.