Is het mogelijk om de startonderbreker van mijn Twingo uit te (laten) schakelen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om een twingo uit 2000 zonder centrale vergrendeling. Mijn sleutels werken steeds minder en bij de dealer ben ik 330 euro kwijt voor 2 nieuwe sleutels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Het beste antwoord

Nee, daarvoor is het juist een startonderbreker.
Hij kan wel in zijn geheel verwijdert worden, maar dat is vrij lastig en kan je beter laten doen.

Dealers zijn duur, zeker voor dat soort zaken.
Maar als jouw sleutel een simpele chip heeft die niet gevoed hoeft te worden, dan kan je ook de sleutel door een goede slotenmaker laten maken en dat je nadien je chip overzet.
Of je chip in de buurt van je contact lijmen ;)