Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vervangen van een vriesplaatje bij een seat marbella uit 1986??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit je vraag blijkt niet of je iemand zoekt die het voor je doet, of dat je tips wilt hebben om het zelf te doen...

Als ik jou was zou ik eerst eens proberen of je het lek kunt zien. Betekent waarschijnlijk dat je iets weg moet halen om dat te kunnen doen, of een spiegeltje moeten gebruiken.
Soms is het gaatje zo klein dat je er eenvoudig een in vloeibare pakking gedoopt parkertje in kunt draaien.

Is het erger dan zou ik eerst proberen bij de Fiat of Seat dealer een vriesplug te vinden voor je de oude er uit haalt.
Mochten die je niet kunnen helpen dan moet je eens een motorrevisie bedrijf vragen, die hebben ze ook wel.
Pas dan kun je proberen de oude plug uit het blok te krijgen door er een dikke parker een stukje in te draaien en dan voorzichtig te gaan wrikken. Daarna het lege gat goed schoonmaken en de nieuwe plug met wat vloeibare pakking op de rand in het gat tikken. De bolle kant naar buiten! Als hij helemaal op zijn plaats zit tik je die bolle kant iets vlak waardoor de plug vast komt te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding