Is de kwaliteit van een Galloper (automerk) goed?

Ik zit te kijken om een terreinwagen te kopen, en dan zie ik steeds een Galloper voorbij komen. Maar nog nooit echt van dat merk gehoord. Weet iemand wat voor motor erin zit, en dan bedoel ik van welk merk?

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. Het is om ermee ''off road'' te gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

http://www.autoweek.nl/autotest/427/galloper-25-tci

''We zeggen nog één keer hoe het zit: dit is een oud model Mitsubishi Pajero dat in licentie wordt gebouwd door Hyundai.''

Oorspronkelijk was deze auto dus van Hyundai.

Verder lijkt hij me erg positief uit de test te komen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.autoweek.nl/autotest/427/galloper-25-tci In het bovenstaande artikeltje bij deze link vind je nog extra aanvullende informatie. Een plusje voor het bovenstaande antwoord dat is helemaal correct. Maar extra informatie is natuurlijk nooit weg. Een andere interessante optie vind ik bijvoorbeeld de Lincoln Navigator, op gas rijdt deze namelijk goedkoper en je hebt in mijn ogen een beter design en luxe voor nagenoeg het zelfde geld.
Maar dit geheel terzijde dit zou enkel een overweging zijn en natuurlijk geen antwoord op de vraag.