Welke auto's hebben 3 3 puntgordels op de achterbank?

Hallo ik zoek een auto met 3 3 puntgordels op de achterbank. Welke auto's zijn dat? prijs is tot ongeveer 1500 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

bijna alle auto's. vb: mégane, astra

Toegevoegd na 25 seconden:
vergeten de link erbij te zetten :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot 1500 heb je meestal alleen oudere auto's en meestal hebben die twee 3-puntgordels en een 2-puntsgordel achterin.

Kun je niet zelf wat knutselen met een gordel van de sloop. Wat misschien nog makkelijker is: voor de middelste passagier in acherin een 4-puntsgordel. Dat is geen geklooi met rolles, maar gewoon vastbouten aan de achterbank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wet zegt dat de auto gordels moet hebben. Over wat voor een gordels wordt niks gezegd. Natuurlijk moeten ze wel werken. Maar dat is te testen door ze vast te klikken en er eens flink aan te trekken. Zo doen ze dat ook op de apk. Verder zijn er genoeg mensen die hun auto's pimpen met 4 puntsgordels. Kortom: als het werk, dan mag het.
Hier heb je weinig keuze. Vooral grotere auto's hebben dit. Mogelijk biedt Volvo wel wat opties, dit zouden wel oudere modellen moeten zijn in deze categorie denk hierbij aan een Volvo 850 of een 960.
Maar heel veel meer mogelijkheden kan ik niet bedenken.