gaat er een bus van Bankok naar Hua hin

Kijk eens op [url=http://www.huahininthailand.com]Huahin in Thailand[/url]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem wel je ov chipcard mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de trein comfortabeler http://www.thailandbytrain.com/SouthernLine.html

Antwoorden (1)

Ja zeker kan je met regionale bussen en met minibussen van Bangkok naar Hua Hin rijden. Voor de zekerheid zou ik persoonlijk voor minibussen kiezen. Kijk op de website www.minibushuahin.com en je vindt de meest essentiele informatie. Wat zien deze minibusjes er trouwens geweldig uit !

Verdere informatie is Engelstalig :

The Siam Resorts Group Hua Hin Minibus service offers passengers the most comfortable, safest and quickest means of travel to and from Hua Hin and between Bangkok Airport and nearly all other tourist destinations in the South like Cha-am, Pranburi, Ban Krud, Bang Saphan, Chumpon (ferry to Koh Tao), Koh Samui, Kao Lak, Phuket and many more. From Hua Hin we also carry passengers to many other popular tourist destinations like Kanchanaburi, Pattaya, Aranyaprathet, Ayutthaya or even Korat, by private minibus service. Avoid the risk of having to drive yourself around the notoriously dangerous country roads in Thailand.

Voor de busverbinding tussen Bangkok en Hua Hin kijk je op de website www.transitbangkok.com/bangkok_buses.html
Hierop kan je plaatsen en tijden inbrengen en dan weet je gelijk alles.