Waar kan ik goedkope All inclusive vakanties vinden?

Dominicaanse republiek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Vakantieveilingen.nl komt misschien wat langs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoover.nl daar kan je prijs in combinatie kwaliteit vinden. Doordat hier veel beoordelingen en recensies staan van reizigers die je al voor gingen, kan je hier pareltjes vinden.
liever een vakantie van 1000 € met een beoordeling van 9.5 dan een van 975€ met een beoordeling van een 4.5 toch?

Let op…. hoe meer beoordelingen hoe betrouwbaarder het gemiddelde cijfer is.

Uiteindelijk kan je ook gewoon selecteren op goedkoop.

Succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie net dat je niet op prijs kan selecteren, wel komt bij aanklikken van het cijfer, het cijfer voor prijs kwaliteit zichtbaar. Hoe dan ook is deze site een heel handige tool.
12 jaar geleden
cheaptickets.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op wereldreisgids.nl heb je links naar last minute all inn reizen naar de Dominicaanse Republiek.

Voorbeeld:

Grand Paradise Samaná ( Hotel)Dominicaanse Republiek | Samaná | Samaná

Prachtige tuin met grasveld
Ultra All Inclusive
Veel activiteiten
Rustig gelegen
In het gezellige Las Galeras
Familiekamers
7,5

Gebaseerd op
51 beoordelingen Gemiddelde temperatuur in november: 27°C Prijzen en boeken € 825Aanbieding Aanbieding Vertrek: zo 06-11-2011
Reisgezelschap: 2 personen
Reisduur: 9 dagen
Verzorging: all inclusive
Vervoer: vliegtuig
Vanaf: Amsterdam

825 pp.