Hoe zet je sms'jes met een Nokia 1680 classic over op je PC?

Ik heb een Nokia 1680 classic en wil mijn smsjes in mijn inbox en outbox opslaan op mijn computer. Volgens mij is het niet mogelijk dit met bluetooth te doen, of wel?
Zo niet, is het dan gewoon mogelijk mijn SIMkaart in een mobiel te plaatsen die het wel op de PC kan zetten,
of weet iemand een andere oplossing?

Een dergelijke vraag is hier al eens gesteld en er werd gezegd software te downloaden op de Nokia site, alleen de software is er niet voor dit model. Ook heb ik geen USB kabel bij mn mobiel gekregen, ik heb wel op wat sites gelezen (bijvoorbeeld http://forums.whirlpool.net.au/archive/1121945) dat ze er zijn maar ik weet niet of dit echt werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hallo
Er is een usb kabeltje te koop,maar neem wel het
mobieltje mee naar de winkel voor de maat.
sukces