U kunt om een van deze redenen problemen ondervinden:
• Meldingen : zorg ervoor dat pushmeldingen zijn ingeschakeld. Zo kunt u dit controleren:
o Ga naar Instellingen > Meldingen > WhatsApp. En schakel Meldingen toestaan in. Controleer ook uw instellingen om er zeker van te zijn dat ze correct zijn. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u geen meldingen opmerkt als de optie Banners niet is geselecteerd. Of als u geen meldingen ontvangt in het Berichtencentrum, zorg er dan voor dat de instelling Berichtencentrum is ingeschakeld.
o Open ook WhatsApp, tik op Instellingen > Meldingen en schakel Toon meldingen voor bericht- en groepsmeldingen in.
• Niet storen : wanneer de optie Niet storen is ingeschakeld, ontvangt u geen meldingen wanneer uw apparaat is vergrendeld. Ga naar Instellingen > Niet storen en controleer uw instellingen.
• Start uw iPhone opnieuw op
• Update uw iPhone
Zie verder:
https://macreports.com/whatsapp-push-notifications-not-working-on-iphone-fix/
SimonV
een jaar geleden