hoe duur is het om het scherm van een Acer Liquid E2 te laten maken?

Er zit een barst in en ik wil het graag laten maken, maar hoe duur is dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoek op marktplaats een 2e handse Acer Liquid E2 en haal daar het scherm uit en zet em in jouw mobiel :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ben je vaker duurder uit, en je moet het kunnen, en je hebt geen garantie en als je hem laat maken wel.

Antwoorden (1)

Beste, een nieuw Acer Liquid E2 scherm kost plus minus 120,- euro, als je het zelf kunt is het mooi mee genomen

Als je het door iemand laat maken komt er man uren bij kan 30,- zijn of 45,- dat kun je afspreken, vaak doen turkse telefoon winkels het handje-contantje en je kunt altijd proberen om zijn prijs te verlagen

Bijvoorbeeld je bent op zoek naar een goedkope reparatie en je hij zegt voor 150,- doe ik het, en jij zegt, ik vind het teveel ik ga eens verder kijken, of ik heb ergens op internet voor 130,- gezien,

Hij wilt dat natuurlijk niet dat jij naar een ander gaat voor die paar tientjes goedkper is, maar dat moet je inschatten en wat bedragen van andere winkels op een papier zetten.

Veel denken ''Turken maken dingen slecht of onbetrouwbaar'' maar nederlanders kunnen net zo zijn ;)

Je krijgt Garantie en als er iets mis gaan en je staat sterk in je schoenen dan gaat hij je wel helpen.

Succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
En is het waard om je mobiel te maken? want voor dat totale bedrag heb je een andere en misschien een hogere versie voor., maar die keuze moet je zelf maken.