Hoe verplaats ik het geheugen van mijn sd kaart naar een andere sd kaart?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

via computer alles overzetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1) Stop de eerste in je pc
2) kopieer de inhoud naar een map op je pc
3) verwijder de kaart veilig
4) stop de andere sd-kaart in je pc
5) maak de sd-kaart leeg
6) kopieer de inhoud van de map op je pc naar de sd-kaart
7) verwijder de kaart veilig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Als de computer geen sd-ingang heeft dan zijn er 2 opties:
1) verbind het apparaat waarin je de sd wel kunt steken met je computer (usb kabel)
2) koop een multislot bij een electronicazaak of gewoon bij de hema voor een tientje en sluit die met een usb kabeltje aan op je compurt. Vervolgens verder zoals uitgelegd door vdijken
stop beide geheugenkaarten in je computer.
beide openen.bestanden verslepen met shift toets ingedrukt.klaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TS stelt deze vraag waarschijnlijk omdat hij/zij geen twee geheugensloten heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat zou je aan TS kunnen vragen.