hoe kan ik mijn bestaande google maps route op mijn telefoon laten afspelen in google maps?

ik heb een aansluitende route gemaakt welke vanaf elk hoofdpunt zou moeten kunnen beginnen.... kan dit? en zo ja kan dit op mijn mobiele telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, beide mogelijkheden kunnen worden uitgevoerd waneer jij een google account hebt. Als je de route hebt gepland druk je op "Route Opslaan in Mijn Routebeschrijvingen" en dit kun je dan later terug bekijken in Mijn Routebeschrijvingen voor mobiel als laptop€m
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke maar nu heb ik mijn route gemaakt en deze moet vanuit willekeurige plaatsen uit mijn route kunnen beginnen.. kan dit dan ook?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mmm, dat moet ik even voor je uitzoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begijpje vraag niet goed met wilekeurige plaatsen. Kun de vraag even aanscherpen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan: Hetzelfde doen als de vorige antwoord. Dan in Google Maps editor je route plannen