Welke verbinding kost het meeste als je prepaid hebt? 3G, EDGE of GPRS?

Graag op volgorde dus eerst welke het duurst en als laatste welke het goedkoopst is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De prijs wordt niet bepaald door de snelheid, maar door de hoeveelheid data die je gebruikt. Wel is het uiteraard zo dat je met een snellere verbinding eerder veel data kunt gebruiken, waardoor de kans dan groter is dat je meer moet betalen.

GPRS is de langzaamste verbinding van de 3 die je noemt, EDGE zit er tussenin, en 3G is de snelste. Ofwel, wanneer de snelheid de beperkende factor is en je full pull gebruik wilt maken van je internetverbinding, dan zal je met 3G het snelst door je beltegoed heen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat maakt niet zoveel uit. Het gaat erom hoeveel data je verbruikt en dan kun je wel stellen dat GPRS weinig data verbruikt, en 3G en EDGE / HSDPA, meer data verbruikt en ook sneller gaat. Maar uiteindelijk word het per MB afgerekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt voor de hulp!
Dat kost allemaal het zelfde, het verschil ligt het hem in de snelheid.
De kosten zijn per hoeveel MB je gebruikt.