Welke telecom aanbieders bieden.een.maandelijks opzegbaar abonnement?

Ik weet dat Simyo en Ben maandelijks opzegbare abonnementen hebben, zijn er verder nog meer aanbieders van een maandelijks abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan bij alle telecom aanbieders, omdat het wettelijk zo geregeld is.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/6768/Abonnementen_vanaf_1_december_maandelijks_opzegbaar.html

Maar voor je een abonnement afsluit moet je wel even goed de voorwaarden lezen. Als je een contract van 1 of 2 jaar afsluit, mag je ook per maand opzeggen, maar je moet wel eerst de contractperiode volmaken. Dat is ook wel logisch, want bij het afsluiten van een 1 of 2 jarig contract krijg je meestal een hoge korting of een mooi toestel voor weinig geld of voor niets. Als je dan na een maand vertrekt haalt de provider de kosten er nooit uit.

Hier een voorbeeld zonder gratis toestel of korting, waar je zonder contract na één maand al weg mag, en dit soort abonnementen zijn bij alle providers te vinden.

http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement
(smart start, smart plus en Istart)