Iphone 4 kopen of wachten op iPhone 5?

Mijn mobiel is vandaag kapot gegaan en ik heb een nieuwe nodig, zal ik dan een goedkoop toestel van 10 euro kopen en wachten op de iPhone 5 of nu al een iPhone 4. Graag hulp!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je een abbo hebt ligt het eraan hoelang die nog loopt. Als je over een maand een nieuwe kan kiezen zou ik voor de iphone 4 gaan. Als hij nog een aantal maanden doorloopt zou ik wachten op de 5.
Als je nu nog prepaid hebt ga je over op abbo neem ik aan. Anders zijn ze veel te duur! Dan zou ik de iphone 4 nemen. Of je bent heel geduldig en dan zou ik wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja dat hangt er vanaf wat je van de iPhone 5 verwacht wat je niet kan met de iPhone 4?
De iPhone 5 ligt pas vanaf oktober in de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou goedkoop mobieltje nemen en wachten op iphone 5.