Wanneer kan ik mijn bestelling bij Hi verwachten?

Ik heb gisteren rond 21:00 een Samsung Galaxy TXT besteld bij Hi (http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-Galaxy-Txt/TSAB5510bl.html). Er werd gezegd dat ik de volgende ochtend gebeld om af te spreken wanneer de bestelling geleverd kon worden, maar ik ben nog steeds niet gebeld...

Ook zou de status van de bestelling bij een speciale tool binnen 2 uur beschikbaar zijn, maar ook dat is, bijna 20 uur later, nog niet gebeurd.

Wat moet ik doen en wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ga naar de hi site. Typ rechts boven bij stel je vraag "waneer kan ik mijn bestelling verwachten". Er komen dan 10 meest gestelde vragen, en nummer 9 van die vragen is voor jou. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier schiet ik in ieder geval iets mee op, bedankt :). Bij de informatie waar ik dan uitkom staat echter het volgende:
"Wanneer je als nieuwe klant een toestel bestelt en het toestel is op voorraad, dan word je binnen 4 uur gebeld door de koerier voor het maken van een afspraak" Maar ik ben inmiddels 20 uur verder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dan even informeren of je bestelling wel is binnen gekomen, en of je bestelling nog op voorraad is. Dat kun je bovenaan bij "contact" doen. Succes iig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet 100%, maar iets is beter dan niets ;)

Andere antwoorden (1)

Het duurt meestal niet zo lang. Een koerier komt de telefoon brengen. (dat was bij mij zo). Dus je spreekt met hem af wanneer hij de telefoon komt brengen, dus je kan het zelf bepalen.