Ik heb een nieuwe simkaart (van proximus) en moet men wachtwoord ingeven, wat is dat??

Samsung GT-B3210
IK geef dan mijn pin in en dan vraagt hij SIM-blokkering,geef uw wachtwoord in wat is dat en waar staat dat op uw kaartje waar uw simkaart in zat ??

Toegevoegd na 25 minuten:
ook al puk geprobeert en als ik bij pin puk ingeef zegt die dat het fout is dus wel juiste pin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik geloof dat de PIN van je simkaart standaard altijd 0000 is. Als je te vaak een foute pin ingeeft heb je je PUK code nodig. Deze vindt je op de verpakking waar de simkaart in zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yhhh