Nee. De iPhone 5 en 5C hebben een andere vorm, en daarom zal een hoesje voor een van de twee niet op de ander passen, of in ieder geval niet 100%.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb eerst een iPhone 5, daarna een 5S gehad en daarna mijn hoestje doorverkocht aan iemand met een 5C. Ja ze zijn uitwisselbaar want aan de buitenkant zijn de telefoons even groot.
De iPhone 6 is een groter model (niet alleen de 6 plus) dus dan past het niet.

Wel is de iPhone 5C wat ronder aan de achterkant waardoor je mogelijk in sommige hoesjes wat speling kan hebben maar die speling is echt minimaal en was voor mij acceptabel.