Kunnen mensen mijn berichten, notities etc nog lezen uit mijn mobiele telefoon?

Vandaag is mijn telefoon op school gestolen. Op mijn telefoon stonden prive smsjes en notities maar nu heb ik mijn simkaart laten blokkeren kan de dief en nu nog op mijn telefoon mijn berichten en notities lezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Grote kans van wel, gezien een simkaart blokkeren enkel betekent dat ze niet kunnen bellen met jouw simkaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en nee de sms'jes in je tel ja ,de sms jes op je sim kaart nee .ligt er hoe je ze opgeslagen hebt. Heb je een iPhone ?dan zou het mogelijk zijn de sms'je 's opafstand tewissen . Of zelfs te zien waar die is . Bel je nr op school en luister ,doe aangifte bij de politie ,die kunnen soms zelfs een sms sturen met iets van dit toestel is gestolen .succes .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Log in op Apple account ,ja er is een app vind my iPhone Misschien kun je hem als nog laden via je account op je computer , en snuffel daar nog 's rond .ja je kunt je sms jes nog benaderen vraag evt advies bij je provider ,of stel je vraag via je account bij Apple voor hulp .ps ik ben in het verleden m'n iPhone ,kwijtgeraakt (gestolen) en ja na wat gedoe en hulp van Apple en Tmobille .kwamen m'n sms'jes weer terug ,dus misschien is er vj nog hoop succes