Ik heb nieuw abo bij "Hollands Nieuw" afgesloten van 550 min/sms/mb. Ik ben gewend aan 300min plus 100 sms is 150 mb genoeg om te internetten p/m?

heb nog nooit internet gehad dus heb geen idee hoelang een mb is/duurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Om af en toe mail te checken is dat echt genoeg
Weet wel dat Hollands Nieuw van VODAFONE is :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou er niet zo van dat ze (Hollands nieuwe) doen alsof ze geweldig zijn en de grote aanbieders willen omzeilen maar er dan zelf achter zitten
Eigenlijk een wolf in schaapskleren!!
Dat ligt een beetje aan welk mobiel je hebt. Maar zoals je zei wil je alleen je mail checken, als je geen absurd aantal mailtjes binnen krijgt per maand dan zou het wel lukken.

Maar het ligt dus voornamelijk met welk mobiel ga je internetten want sommige hebben nog wel eens een verborgen "slurper" zitten waardoor het verbruik al veel hoger zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
150 mb met een Android telefoon word onmogelijk.
Dat kan ik je alvast zeggen, men gebruikt gemiddeld 500-700 mb per maand. Ikzelf gebruik zelf meer dan 1,5GB per maand. Maar het zou mogelijk zijn om 150 mb per maand te verbruiken, dan moet je alle functies uit zetten dus weer, agenda, nieuws, updates enzo. uitzetten, behalve je mail dan. Maar als je dit doet dan zou ik het niet echt snappen waarom je zo een supernieuw SMARTphone haalt. Denk dat ze je een beetje hebben "genaaid", want dat word echt krap als je maar 550 min of sms of mb mag gebruiken in een maand.