mijn ipad(mini) scherm blijft zwart, en reageert nergens meer op. wat te doen?

ik heb de ipad(mini) via de laptop met windows vista proberen te resetten op het programma Itunes, maar daar wilt itunes dat ik een wachtwoord invoer op de ipad, maar dat kan niet want het beeld blijft zwart. ik heb de knoppen reset ook geprobeerd maar er gebeurd niks, scherm kan niet kapot zijn ( neem ik aan.. ), hij is niet gevallen of iets raars mee gebeurd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Morgen ochtend grote knop en kleine tegelijk ingedrukt houden ! Tien tellen minimaal . Onderwijl een gebedje . Van nacht op laden ! Zo niet de Reparatie :( succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Accu leeg?

Antwoorden (2)

Als resetten niet meer werkt en hij op de pc ook niet meer reageert rma sturen naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ok proberen om de mini in "DFU" modus te zetten voor een recovery.

-Ipad Mini via kabel aansluiten op ITunes.
-Power button en home button 10 seconden tegelijk inhouden.
-Na 10 seconden de power button lostlaten en ALLEEN de home button voor 15 seconden inhouden.
-Als alles goed is gegaan verschijnt in ITunes de melding dat er een toestel is gevonden in "recovery modus"
- Nu kun je een back up selecteren of de ipad als nieuw instaleren en zal er niet om een password gevraagd worden.

Voordat je dit alles probeert zorg er wel voor de ipad mini genoeg is opgeladen.
Ik ga er even vanuit dat het scherm echt niet werkt en dat je scherm niet zwart is omdat de batterij op is :)
Laat voor de zekerheid de ipad gewoon aan de oplader voor een uurtje of zo voordat je aan de DFU procedure begint.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelfs daar reageert de ipad niet op.. itunes wil hem alleen updaten maar dan heb ik wachtwoord nodig....