Mijn iphone is in de war, wat moet ik doen?

Een tijdje geleden is mijn iphone4 op de grond gevallen en sindsdien doet hij heel erg raar. Hij vraagt steeds of ik hem wil uitschakelen terwijl ik helemaal niet de uitknop ingedrukt heb gehouden en als ik dat wel doe dan doet hij niks.. Ook als hij uit staat start hij uit zichzelf weer op. Heeft iemand het zelfde probleem of heeft iemand een oplossing? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te lezen blijft het drukknopje aan de bovenkant voortdurend contact maken. Een Iphone kan alleen door de zeer handige knutselaar zelf gerepareerd worden. Als je dat niet bent kun je de telefoon alleen nog maar wegbrengen ter reparatie.
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste escape, bedankt voor de nuttige reactie. Ik dank dat dit wel kan kloppen, ik laat hem zo snel mogelijk repareren!