Klik in de email lijst op wijzig (rechtsboven) klik de berichten aan die je wilt verwijderen en druk op de rode button verwijder (beneden). Ga dan naar de box Prullenmand, klik weer op wijzig (boven) en dan op de rode button verwijder alles (beneden).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen zijn emails niet zo veel ruimte innemend. Wat ik eerst zou doen om ruimte vrij te maken is onnodige grote apps te verwijderen, dit doe je door naar de instellingen te gaan, en dan algemeen, klik dan op gebruik, dan zie je een kopje opslag, klik dan daaronder toon alle apps. De apps zijn van groot naar klein gesorteerd.