Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

alls je smartphone stuk gaat die niet meer aan gaat krijg je dan gelijk een ander toestel alls die opgestuurd word?

Kunnen me bestanden nog gered worden? die op me telefoon staat muziek foto's video's. Ik heb op me toestel gagrantie nog en een extra verzekering

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik wil me bestanden niet kwijt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
669
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe oud is je toestel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is zo ander halfe maand het is de sony epria z
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de kleine lettertjes staat vaak dat je zelf zorg dient te dragen voor een back up van je bestanden. Na reparatie bestaat de kans dat hij volledig is teruggezet naar de fabrieks instellingen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat ik hierboven lees valt het waarschijnlijk onder de garantie, mits je aan de voorwaarden voor deze garantie voldoet (terug te vinden in je telefoondoosje/garantiebewijs). Als je jouw telefoon opstuurt zal je meestal niet meteen een nieuwe telefoon krijgen, al bieden sommige winkeliers deze service wel aan. Je zult in het ergste geval moeten wachten tot wat er uit het onderzoek uit komt. Mogelijk wordt je telefoon gerepareerd of anders zijn ze verplicht om jouw een nieuw of vergelijkbaar toestel te geven. Anders krijg je jouw aankoopbedrag terug. Meestal kan het merendeel van je gegevens worden gered, al dan niet tegen betaling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding