Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Batterij uit Blackberry halen?

Wat kan er allemaal verloren gaan als je dit doet? En zijn er nog andere risico's? Ervaringen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
827
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zouden jullie dit dan doen terwijl hij aan of uit staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat verloren kan gaan, net als met een laptop of pc, is waar je mee bezig was. Bijv een sms die je net opmaakt, een mailtje. Iets wat niet opgeslagen is. Rest blijft bestaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er gebeurd niet zo veel alleen het opstarten duurt veel langer dan normaal want hij gaat dan software bij elkaar trekken ofzo maar niks om je druk over te maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij blijft hangen doe ik het gewoon als hij aan staat en voor de rest als je bijvoorbeeld je sim eruit moet heen kan je hem beter misschien eerst uitzetten
Bij mij gebeurde er ook nooit wat behalve dat ik al me whats app gesprekken kwijt was . Maar laatst deed ik het een keer omdat het rode lichtje bleef knipperen en toen ik hem weer aan deed waren al mij foto's weg en sindsdien geeft ie aan dat ik een facebook bericht heb terwijl ik die niet heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding