Weet iemand ook een goede chatapplicatie die tenminste Google Talk ondersteunt en op Windows Mobile 6.1 draait?

Ik geloof niet dat Google zelf zoiets maakt dus, dan maar een ander programmaatje, bestaat zoiets? Zonder spyware e.d. uiteraard.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.S. Het gaat mij niet om het voicegedeelte, gewoon tekstchatten dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Google Talk gebruikt standaard XMMP. Probeer er een uit deze lijst.... op de PC vind ik Jabber wel prettig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik ga eens kijken of er iets bijzit voor Windows Mobile, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er een gevonden die lijkt te werken zoals ik dat wil. Dus bij deze +10.